16 februari 2009

Hmm

Det där med vila igår...blev travträning ;-) Han gick SÅ bra :-D
Men imorgon SKA han få vila! Har lovat honom det.
Jobbar ändå länge på jobbet och han ska skos. Alltså blir det vilodag då!!
Är ju lite svårt att hålla sig ifrån stallet på helgerna :-D

Igår fick jag en skön promenad till/från stallet med fågelkvitter hela vägen :-) Red och mockade och var hemma igen efter 2 timmar. Helt suveränt!!!

Hann även med en fika i gamla stallet! Kul att se allihop :-D
Måste hälsa på lite oftare!! De överraskade med ett jättefint kort med foton på alla hästarna och en jättefin present. Saknar stallfolket och vissa ridvägar! Tror ju att K har det bättre nu i och med att han får "rätt" mängd mat varje dag och att jag kan titta till honom mycket mycket oftare nu. Men den sociala biten av gamla stallet saknar jag...!

Imorse var det dags för morgonfodring igen. Det är ju SÅ skönt nu när det är tjäle och ett lager snö. Går riktigt fort! Imorse tog det 20 min och då hade jag dessutom även mockat och tömt vattenhinken! Hahaha, gamla fodringarna saknar jag i alla fall INTE!! ;-)

Inga kommentarer: