4 december 2015

Ogillar banken (alltså Swedbank mer specifikt)

Tog långlunch idag. Hade dock inte tänkt att den skulle bli SÅÅÅ LÅNG.
Jag säger bara Swedbank... Gillar verkligen inte den banken. Borde avsluta de konton jag har kvar där. Använder Swedbank så lite det bara går. Kruxet är att min skatteåterbäring fortfarande kommer in på ett av de kontona. Nu när min internetdosa givit upp helt så var jag ju tvungen in till ett kontor för att byta den mot en ny. Var lite optimistisk när det "bara" var 6 nummer innan min tur. En kvart senare var jag inte lika optimistisk när det fortfarande var lika många före i kön. S U C K.
Över en timme fick jag köa!
Sen tog mitt ärende 5 minuter.


De jobbar ju inte på provision de där på Swedbank...!!
Borde man inte kunna ha någon form av snabbkassa för snabbare ärenden så att man slipper köa i samma kö som de som tänkt se över hela sin livsekonomi :-/


Finns ju roligare sätt att tillbringa sin lunchrast på. Men jag fick TILL SLUT min nya dosa och har kunnat konstatera att än sitter staten på mina kosingar. Borde inte de också åka på straffränta om de inte betalar ut sina pengar i tid?! ;-)

Inga kommentarer: