1 oktober 2014

Lönesamtal och lillördag

Så var årets lönesamtal avklarat.
Sammanfattning: Chefen sa att om alla vore som jag så vore det bra.
Det får man väl tolka som bra betyg! :-)


Förhandlade mig till flextid också, så att jag (i mån av arbetet såklart) kan jobba lite längre vissa dagar och sluta lite tidigare när jag ska hämta Emil.
Tänkte att jag ska skriva ner mina arbetstider för säkerhetsskull så att det går att kontrollera om de någon gång vill det.


Ikväll är det lillördag. Sambon ska på möte på jobbet, så jag får en hemmakväll alldeles ensam när Emil har somnat! :-D


Igår red jag i paddocken. Torrt och bra än så länge, men lite kallt om nosen var det. Nästan minusgrader. Imorse var det 2 minus igen. Brrrr.
Nä, dags att lägga in en växel till och göra klart det sista på jobbet innan jag får åka hem.
Idag är första dagen på vinterarbetstiden... Många långa dagar nu innan det är sommararbetstid igen.

Inga kommentarer: