15 oktober 2014

Ett telefonsamtal

Jag har ju glömt att berätta om telefonsamtalet!
I fredags när jag åkte hem från jobbet ringde jag på vårt hemtelefonnummer. Det gick fram 3-4 signaler, sen svarade Emil :-D
Jag tänkte att sambon såg att det var jag och lät Emil svara, så jag frågade vad han gjorde, om han haft det bra idag osv. Emil berättade om Volvo och Pucko och tiden gick.
Efter ca 3-4 minuter frågade jag om pappa var i närheten. Emil fortsatte prata om annat. Så jag frågade igen efter pappa och om han kunde ge luren till pappa.
Så hörde jag hur han ropade på pappa och gick iväg för att hitta honom.
"Pappa, mamma", sa han varpå jag hör nåt om att inte leka med telefonen och så klick i mitt öra.
Haha, vi får ta och uppfostra den där pappa för Emil skötte ju sin del galant ;-)
Sambon hade varit på toaletten och inte hört att det hade ringt.


Tänk att han blivit så stor att han kan svara i telefonen nu!

Inga kommentarer: