6 april 2014

Nu är det inte roligt längre faktiskt

Magsjukan verkar vara här för att stanna. Emil har ju varit lös i magen till och från i en vecka nu. Dricker mycket och allmäntillståndet är det inget fel på. Igår mådde vi andra pyton. Mitt utvecklades till spysjuka i natt. Har träningsvärk i magen idag... Sambon var borta igår och tack och lov höll sig illamåendet på en hanterbar nivå tills jag lagt Emil för kvällen. Sen slog det till ordentligt. Så stackars sambon fick ta hand om hästar och allt när han kom hem. Har spytt hela natten och är inte bra än. Jag är HELT färdig... Nu kan det väl ändå räcka? Vi har fått MER än vår beskärda del. Ingen ridkurs idag. Kunde ju inte ens morgonfodra... Bläääää!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ni kanske borde kolla att ni inte åkt på Salmonella?! /C
Krya på er!!!<3

G. sa...

Jag misstänkte det min förra magsjukeperiod. Men nu kom smittan från dagis så jag gissar att det är vanlig magsjuka. Jag skulle ju lämna prov förra gången men vårdcentralen klantade sig och kollade efter blod i avföringen istället för salmonella.
Har precis uppgraderat min magsjuka till diarré OCH spy :-/
Jag vill JOBBA och jag som hade längtat i VECKOR efter ridkursen idag :'(