25 april 2014

Fredag, helg före kortvecka och det ska bli vackert väder!!!

I helgen ska det bli kanonväder!
Skönt för jag behöver måla utomhus och det är ju inget vidare torkväder nu när det är fem minus om nätterna. Hoppas på lite varmare framöver. Vill börja på nästa ladugårdsfönster ju så att det händer någonting.
Igår var jag på shoppingrunda innan jag åkte hem. En av de få dagarna nu som jag inte hämtar Emil så då måste man ju passa på. Så jag var inte hemma förrän ca kl 20.
Hann med allt från lite byxor till Emil, en liten pall på IKEA, ICA och lite annat smått och gott.
Idag ska jag åka direkt hem efter jobbet. Det ska bli såååå skönt!

Imorgon ska sambon åka bort över dagen. Själv har jag åtminstone 3 olika alternativa planer för mig och Emil. Vi får se imorgon vad vi känner för helt enkelt :-)
Vi ska i alla fall vara utomhus och njuta av finvädret, det är ett som är HELT säkert!
Jag gillar verkligen den tid som är just nu. När man vet att man har hela långa härliga sommaren framför sig.

Inga kommentarer: