25 oktober 2013

Trött

Jag gillar verkligen det här med att jobba halvtid! Det är nästan som att ha semester!!
Man börjar jobba på torsdagen (känns som måndag) och vips så är det fredag nästa dag. Hur bra som helst! Synd att man inte har råd att jobba halvtid jämt!! Det skulle vara helt underbart...
Eller om man kunde jobba här halvtid och hemifrån (med annat) halvtid.

Imorse väckte jag hästarna. Kolan såg helt yrvaken ut när han reste sig i boxen och han hade halva huvudet täckt av torv :-) Någon har sovit gott i natt... ;-)

Själv har jag sovit jättedåligt i natt igen. Emil sover som en klubbad oxe, sambon likaså. Jag...ja, jag vaknar stup i kvarten. Somnar visserligen om igen, men det blir ju ingen bra sammanhängande sömn när man vaknar hela tiden. Vet inte varför heller. Skönt att det är helg och sovmorgon imorgon (det tycker antagligen mina hästar också :-) ).

Nä, dags att fortsätta så jag inte måste stanna efter att arbetstiden är slut idag.

Inga kommentarer: