29 oktober 2013

Julklappar

Det blir en fattig jul i år. Men jag har i alla fall lyckats köpa julklappar till Emil som jag är nöjd med!
Sambon gillade tydligen leksaken jag köpte igår. Han ville inte släppa ifrån sig den... Han ville leka och leka och leka! Det verkar ju lovande ;-) Hoppas att Emil gillar den lika mycket!
Tror att jag ska slå in den i helgen så att inte sambon hinner nöta ut batterierna :-P

Igår blev det inte mycket gjort hemma. Jag fick lov att jobba över lite på jobbet, sen iväg till Jula och så ICA för att bunkra barnmat och lite annat nödvändigt. Kom hem precis när Emil skulle lägga sig så jag hann väl umgås sisådär 3 minuter igår :-/
Ska skynda mig hem ikväll!!!

Sambon hade fixat stallet när jag kom hem. Nymockat, nytt vatten i hinkarna och kvällsfodrat. SÅ SKÖNT!!! Det var bara att stanna till vid stallet och ropa in hästarna.

Nu är det bara 2 dagar kvar!!! LÄNGTAR! Ja, tills JAG får vara hemma och slipper kliva ur sängen i ottan.

Inga kommentarer: