18 oktober 2013

Mycket fritid idag!

Vaknade halv fyra imorse. Fyra gav jag upp och gick upp och gjorde frukost. Riktigt mysigt att sitta själv framför tv:n och äta långfrukost!! Sambon var redan på jobbet och sonen sov gott. Sambon kom hem en sväng och åt lunch, sen försvann han iväg igen. Sen kom han hem och åt middag och försvann sen iväg igen. Jag unnade mig en låååångdusch. Är inte van vid så här mycket fritid! ;-) Hästarna blev vaccinerade igår (botulism) så de vilar idag. Katten och jag ligger i varsin soffa och myser. Gillar ljuset från stearinljusen. Det är nog det bästa med hösten/vintern! Natten till idag kom säsongens första snö. Sambon hade några cm på bilen, men när jag gick upp klockan 4 fanns ingen snö på backen. Imorgon ska vi på kalas. 100-årskalas. Det är ju inte varje dag precis! :-) Nä, om man skulle ta och krypa ner i sängen tillsammans med en bok?!

Inga kommentarer: