26 januari 2012

Ny dag - en dag närmare helg :-)

Idag är det radion och jag i ett litet litet rum. Där ska jag sitta och jobba tills jag åker hem. Förhoppningsvis får jag lunch idag i alla fall! :-)
Igår red jag båda hästarna eftersom sambon var lite sen hem. Tänkte passa på att ha vilodag både ikväll och imorgon. Ikväll ska jag skynda mig hem och kanske kanske hinna sova 20 min i soffan. Är helt otroligt trött idag :-(
Fredagar har hästarna alltid ledigt. Fredagkvällar ska man bara ta det lugnt på! Inte de, men matten vill ta det lugnt då...


En snöig liten Brellir före ridningen :-)

2 kommentarer:

C sa...

Sluta jobba innan du jobbar ihjäl dig!!!!!
:-)

G. sa...

Måste jobba, annars får jag ju ingen lön :-S
Men det vore trevligt om man kunde jobba 100%. Håller arbetstiden ganska strikt, men då måste jag hinna desto mer på de timmarna. Svårt det där!