23 januari 2012

Längtar efter helg...

Jaha, måndag och det känns som torsdag :-/
Nåja, tids nog blir det väl helg igen.
Sov inget vidare i natt. Fick vrålont i magen efter middagen igår (fläskfilégryta) och sambon kände sig också lite småmysko. Trodde jag skulle bli magsjuk i natt... men klarade mig tydligen. PUH. Nästan lite pinsamt att vara magsjuk 2 gånger på en månad. Hur vanligt är det?! Men nu slapp jag ju sjukskriva mig i alla fall. Skönt det!

Har så många saker jag vill göra, men alldeles för lite tid till det! Någon som vill ge mig en hel massa semesterdagar?!

Nu börjar det bli ljusare om dagarna!! Är fortfarande mörkt när jag kommer till jobbet och mörkt när jag åker hem, men imorse såg jag att det var rätt ljust kl 8 redan! Skönt att det ÄNTLIGEN blir lite ljusare igen!!! Längtar till dess att man kan rida ut efter jobbet och det fortfarande är ljust då! Längtar till att jag får börja jobba efter sommartid också. Sluta lite tidigare... :-) Snart bara 2 månader kvar till det!

Inga kommentarer: