28 mars 2011

Sommartider, hej, hej, sommartider...

Nu är det ÄNTLIGEN ljust om kvällarna!! 4 dagar till, sen slutar man tidigare också :-) Kan inte säga att jag har någonting emot det ;-) Snart kan det kanske komma någon liten renoveringsbild från sovrummet. Är osäker om jag kan lägga ut någon "före-bild" för det finns risk att någon svimmar...eller att skärmarna spricker. SÅ hemsk tapet var det!!! Orangeblommig. Till och med garderobsdörrarna var tapetserade :-/ Eller så väntar jag tills nya tapeten är på plats så man ser det hela färdigrenoverat. Vi får se :-) Längtar hem till mina fyrbenta. Är mer än ridsugen idag. Blåste ju halvstorm igår så jag ägnade tiden åt renovering istället då. Ikväll har jag en förhoppning att hinna BÅDE rida och måla :-)

1 kommentar:

C sa...

Klart vi vill se före och efterbild:-) annars kan man ju tro att du bara låtsas renovera.....:-p