15 mars 2011

Jobb å jobb å jobb

Här jobbas det för fullt. En kollega sa glatt imorse "haha, idag hann jag före dig i alla fall" Ehh?? Jag kom 7:10, larmade av huset, tog in tidningen, tände labkorridoren och började jobba. Han kom 8:20. Före mig?!? Nixpix, skulle inte tro det va...
Jobbat nästan nonstop idag, med bara en kort lunchpaus. Vad gör man inte för att hinna åka hem och rida innan det blir mörkt :-) Igår var jag tvungen att välja, så det blev Brellir som fick ut och röra på sig. Red en för honom ny väg och han missade inte en enda mötesplatsskylt på skogsvägen ;-) Tur man haft en sån häst förut... hahaha. Tvärnit och skutt till andra sidan vägen. Man vet ju inte, skyltar KAN kanske äta hästar?!
Brellir när jag hoppade av strax innan vi var hemma.
Den med riktigt skarp syn kan se Kolbrúnn på detta foto :-)
Idag är det Kolans tur, eller båda. Men Kolan ska få komma ut i första hand.
Kanske är autoklaven nere i tryck nu så jag kan fortsätta stressjobba :-)
Jag VILL hinna rida båda! 2 veckor kvar till sommartid... och drygt 2 veckor till sommararbetstid - tjohoo, ännu mer ridtid!! :-D

Inga kommentarer: