21 mars 2011

Nu är det våååår

Nu är dagen längre än natten och det är vår!
Skulle ge mig på kvällsridning innan solen försvann igår, men det gick inget bra.
Började med Kolan och träffade på grannen. Stod och pratade med henne så länge att jag inte hann med Brellir :-( Får bli en sväng med honom ikväll istället! Tur att jag tog K först i alla fall eftersom jag i lördags bara red B.
Igår målades garderoberna i blivande sovrummet (jag) och elementen (sambon). Ikväll hoppas jag hinna med strykning nummer två :-) Inga tapeter än, men nu är det snart dags och SNART har vi ÄNTLIGEN ETT SOVRUM!!!

Nu är det snart dags att börja använda gummistövlar när man går ut i hagen. Inte för att det är så lerigt (förutom där gamla åkern är), utan för att all hästskit börjar tina ordentligt. Det är MYCKET hästskit att mocka. Det som göms i snö, kommer tydligen fram vid tö. Precis som man brukar säga...

Inga kommentarer: