1 mars 2011

Lite bilder kanske?

Nä nu var det längesen jag hade några bilder här i bloggen! Skärpning :-)
Så skönt det är att äntligen vara frisk igen!! Fast en enorm trötthet hänger envist kvar. Försov mig rejält imorse så det vara bara att hoppa i kläderna, morgonfodra hästarna och ge sig av till jobbet. Tjohoo. Fyra dagar till helg ;-)
Pucko i favoritfåtöljen håller koll på sin då sjuka matte som hade tråkigt och lekte med kameran :-) Inte bara husse utan även katten har numera den där blicken: "a, men ta bort kameran nu då" ;-)
Han är normalt sett en glad och go liten katt. Kolla in blicken..."ett kort till och du är död".
Brellir efter ridturen i onsdags.
Kolbrúnn imorse. Kallt! -16 och de var alldeles rimfrostiga.

2 kommentarer:

C sa...

Skoj med bilder:-) Tyvärr måste jag ju erkänna att jag inte ser skillnad på K och B på bilderna...och P skulle kunna vara P ;-D
Uppdatera oftare och mer bilder - skit i att jobba, börja blogga på heltid!
Tjing!!

G. sa...

B är lite mindre än K, har lite grövre ansikte, är smalare (men det syns inte ;-) fast det är han absolut när man kollar närmare på dem. Han har fluffigare vinterpäls!) och har mer (längre)pannlugg (och man också) än K.
I verkligheten ser du skillnad på dem! Det kan jag nästan lova :-) Du får väl pallra dig hit och kolla!!!! ;-)
Ja...tänk om man kunde det ändå. Tyvärr får man ju ingen lön för att blogga :'-(