8 mars 2010

Lugn dag?

Har lovat sambon att ta det lugnt idag och försöka vila axeln/nacken/skuldran.
Hmm, tur att han jobbar för jag är inte så säker att vi har samma definition på att ta det lugnt ;-) Jag fick lova att inte sitta så mycket framför datorn. Ok då.
Men han sa ingenting om ridning ;-) :-) Hahaha
Rida är på planeringen!! Sol och vackert väder! Avvaktar att det ska bli lite lite varmare ute bara. Måste ju passa på att rida innan snön på vägarna töar bort! Solen värmer ju riktigt ordentligt numera.

Så...får väl slita mig från datorn nu då...
På återseende!

Ägnar en tanke åt min stackars kompis som skadat axeln och inte får rida och njuta av det vackra vädret. Skotrar är farliga maskiner, man ska hålla sig till hästar!!

2 kommentarer:

C sa...

Tack, tack för att du ägnar mig en tanke:-) Men jag vill INTE höra ett endaste ljud om hur vansinnigt härligt det var att rida i solskenet!!!!!! :-P
TA DET LUGNT!!
*kram*

G. sa...

Hahaha, vill du inte ens se lite bilder? Rufsig man, blå himmel och vita vidder så långt ögat når... Perfekt töltunderlag på asfalten. Hoppas det inte töar bort alltför snabbt!
Det är INTE JAG som ska ta det lugnt - det är DU!!! :-)