6 mars 2010

Det går utför...

...med mig. För fyra dagar sen slog jag i tån i köksstolen så hårt att det fortfarande gör ont. Igår skar jag mig i fingret och idag - nackspärr! Sa knäpp i nacken i hagen. Helt utan anledning :-(
Nu hindrar ju inte såna bagateller mig från att rida. Sol, klarblå himmel, helt vindstilla och bara några få minusgrader. Kan det bli bättre?! Jo det kan det :-) Red i paddocken. Först en massa lösgörande övningar och sen vips hade jag en häst som var jätteridbar och var mjuk, lagom pigg och gick kanonbra! Han gick så bra att jag fick lov att sluta rida!! (Bättre belöning än så finns ju inte...)

Helt underbart väder ute!! Hoppas vädret är här för att stanna! :-)

Årets första fika på lillstugeverandan. GOTT!

Pucko kaxade till sig lite så småningom och gick på lite upptäcksfärd här hemma. Så här långt från trappan har han aldrig varit förut :-)

2 kommentarer:

C sa...

Myskissen! Så modig han är:-)))

Hur är det med alla dina kroppsdelar idag? Hänger du ihop???

*kram*

G. sa...

MYCKET bättre nu! :-) Kunde vrida på huvudet igår :-))) Men avstod ridning ändå.