19 mars 2010

Äntligen fredag

Så var det slut på den här veckan också då. Träffade L som jag inte sett på heeela 2010 konstaterade vi förvånat! Kul att ses och mycket att ta igen :-)
Får bli bättring på "dejtandet"!
Nästa gång ska vi nog shoppa lite... måtte det bli SNART ;-)

Jag var lite tidig in till stora staden så jag gick en sväng och kikade på skor. Så småningom traskar jag bort för att möta L. Hinner gå 50 -100 meter innan jag inser att kassen med presenten är BORTA?!?? Kvar på skoaffären. Skyndar tillbaka och jodå - tack och lov! - den står kvar där. Förvirrad? Vem? Jag??

Kom hem på em, regnet hängde i luften och ridlusten...tja, borta! Tog en promenad till stallet och tillbaka igen. Mockade och tittade bara till K på håll. Imorgon ska det bli sol och vackert väder. Imorgon ska det ridas!! :-)

Inga kommentarer: