24 juni 2009

Var lite tidig

och stod därför och väntade på min lunchdejt i 10 min. Under den tiden såg jag en kille med världens tråkigaste jobb. Han hade en amnestypärm i handen och frågade alla som passerade om de hade en minut över. Räknade inte, men han hann fråga en ansenlig mängd förbipasserande på de få minutrar jag stod där och väntade och inte en enda hade en minut till övers.
Fy så tråkigt jobb den stackarn måste ha!!

Lunchen bestod av Västerbottenpaj, sallad, melon och vatten. GOTT! Är fortfarande törstig så att jag skulle kunna dricka en mindre sjö... bälgar i mig vatten framför datorn!

2 kommentarer:

C sa...

Då är min fråga:
Hade DU tid över då medans du stod och väntade?;-)

Annars så blev jag mest avundsjuk på din lunch! Fy så gott!!!!

G. sa...

Näe, varför skulle jag. Jag stod ju och solade mina vita ben :-) En mycket viktig uppgift faktiskt! ;-)
Lunchen var mkt god :-D