12 juni 2009

Trööött

Vad skönt att det äntligen är fredag!
För den som tror att jag överdriver när jag säger att jag är trött så ska jag dela med mig av ett av alla mina "bevis".
Imorse, trött som vanligt, klockan ringde och ringde och ringde och till slut klev jag upp. In i duschen och försökte vakna till. När jag kommer ut så sprutar jag parfym i armhålan...
Reagerar inte ens på att flaskan känns annorlunda utan på att det inte kändes som deodorantsprayen. Kollar på flaskan och inser att...jag skulle nog inte ha lämnat sängen än på några timmar...

Tja. Lite vaken är jag väl för jag är ju på jobbet och har inte krockat på vägen hit ;-)
Trodde att det skulle vara heldagsregn idag, men bara mulet och halvkvavt.
Igår var det riktigt skönt väder på kvällen. Såret såg så fint ut, nästan helt läkt, och han hade inte ont av det så jag vågade mig på en liten liten ridtur.
Resonerade som så att det är ju inte mycket värre att skritta en sväng med matte på ryggen jämfört att gå i deras jättehage :-)

4 kommentarer:

C sa...

Då luktar du gott i armhålorna idag ialla fall:-)))

G. sa...

Hmm, tvättade bort så gott det gick...vill ju inte STINKA parfym :-/
Som tur var hann jag bara en armhåla innan jag upptäckte mitt misstag! :-)

C sa...

*skrattar*

G. sa...

Kunde ju varit värre...parfym på tandborsten...uääckkk