9 juni 2009

En dag som alla andra dagar

Har haft en ganska produktiv dag idag. Hoppas hinna lika mycket när jag kommer hem :-) Det är lätt hänt att det blir alldeles alldeles för sent om kvällarna nu för det blir ju aldrig mörkt. När man tror att klockan är 18-18:30 är den istället 22-22:30.

Nu är det 37 arbetsdagar till semestern. Låååångt dit! Känns nästan som om alla ska ha sin semester innan dess... Fast - den som spar hon har ;-) Jag ska ju vara ledig sen när sommaren kommer med sol och värme! (hoppas jag...)

4 kommentarer:

C sa...

Pilutta dig:-) JAG har semester när solen skiner!!!!!;-)

G. sa...

Hur vet du det? Det kanske regnar heeela sommaren?!! Hoppas nästan på det för nu är det kallt och regnigt och Ks gnagsår ovanför hoven var nästan läkt imorse! Inte riktigt då...men MKT bättre än igår kväll!!

C sa...

Usch, nu lät du nästan lika negativ som jag brukar låta. Klart solen kommer att skina i sommar.....även om halva sommaren snart passerat:-/ Hemska tanke!!

Vad skönt att såret läker snabbt när han inte är där och biter, lilla mustangen:-)

G. sa...

Ja, ska dansa regndans nu! Mer regn o kyla...!!! Allt för att min häst ska må så bra som möjligt...kan tom offra sommaren för honom, även om det tar emot lite lite att INTE önska sig sol o värme!