8 juni 2009

Sådär

då var man "korthårig" då ;-)
Varit till frissan och det var VÄLBEHÖVLIGT!

Fördel: Nu kanske man till och med törs visa sig utan mössa/ridhjälm ute?! ;-)

Nackdel: Måste jobba igen några timmars arbete ikväll...

Äntligen har ju sommarvärmen återvänt, om än väldigt försiktigt.
Enligt bilen var det 64 grader ute nyss. Joodå, du läste rätt!
Den tycker att omväxling förnöjer och varierar mellan att visa grader Celsius och Fahrenheit :-)
Lite ovant att läsa av så höga temperaturer och även om jag gillar värme så är jag rätt glad att det är enheten som är felaktig och att det inte är 64 grader Celsius för då skulle t.o.m. jag tycka att det vore lite väl varmt...!!


Igår fick jag bara rida en liten stund i paddocken för sen gick han så bra i traven att jag var "tvungen" att sluta... snopet. Men, men, vad är bättre belöning än att få sluta?! Kompenserade den korta ridturen med en desto längre skön skogspromenad.
Ikväll blir det nog vare sig ridning eller promenad, men sånt är livet. Man kan ju inte ha roligt jämt! Bara nästan jämt ;-)

3 kommentarer:

C sa...

Korthårig??!! Nä, inte du väl??:-)

G. sa...

Jooodå, flera cm kortare än innan ;-)

C sa...

*fniss*