6 november 2008

Trööött

Har nätt och jämt överlevt första arbetsdagen. Vad TRÖTT jag blev!!
Mycket nytt på en gång med nytt ställe, nytt folk och helt nytt projekt :-)
Jag tror att det blir riktigt roligt så småningom.
Nu i början blir det ju en massa praktiskt innan själva labarbetet kan komma igång.
Men det kliar i labfingrarna!!
Snart snart snart :-D

Imorgon ska jag kanske t.o.m. få epost. Men dator dröjer nog. Ska beställas. Kanske kan dyka upp om någon vecka eller så?
Finns ju massor att läsa, kolla upp och planera tills vidare.

Nu ska trötter (som inte somnade förrän kl. 02 imorse) gå och sova!
Imorgon är det ny jobbdag och jag får veta om passerkortet fungerar eller inte ;-)
Lablivet är alltid spännande :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Va´kul om det känns bra!!!:-) Skönt att du började å en torsdag, då blev det ju lite mjukstart. Snart helg juh!
Själv ska jag sitta framför brevlådan hela dagen....nåväl, åtminstone tills han behagar dyka upp. Väntar otåligt på brev:-)