3 november 2008

Tiden går snabbt...

när man har roligt :-)
Snart bara 2 dagar kvar tills nya arbetet börjar!
Dagarna bara rusar fram och jag tycker inte jag gör något onödigt heller.
Har roat mig en del med vårt senaste helgprojekt idag. Mycket att kolla upp blev det!
Det märks att vintern är här nu. Kallt och ruggigt ute och det är lååångt till nästa sommar!
(Men det gillar nog min häst som inte alls mår bra av alla sommarinsekterna)
Väntar nu att det ska komma snö någongång så att det blir lite ljusare.
Man ser ju knappt handen framför sig när man går ut om kvällen nu ;-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hmmm, du är verkligen ombytlig;-) Inte många inlägg längre tillbaka säger du ju att du INTE vill ha snö. Och nu vill du ha det. Du får allt ta och bestämma dig...hur ska du ha det?;-) *fniss*

G. sa...

Näe, jag vill ha LITE snö, men sen ska den ligga där. Den ska varken smälta bort eller fyllas på. Skotta vill man ju inte. Däremot ca 1 dm vitt lager som lyser upp är inte helt fel! :-)

Anonym sa...

Inte lite krav du har på vädret:-)
Snart är det bara 6 månader kvar innan man kan börja njuta och leva igen....funderar starkt på att gå i ide.

G. sa...

Jaaa, DET låter skönt!
Hur gör du med D,D och N då?
Får M ta hand om dem under vintern då??