26 november 2008

Långsamt långsamt

...så närmar sig mitt första projekt! Ska bara frysa in lite stammar idag och köra lite tillväxtkurvor så att jag vet exakt när jag behöver skörda cellerna för att de ska vara i rätt tillstånd. SEN ska jag äntligen få köra ett försök! :-)

Radion piggade upp tillvaron på lab en hel del. Kul att den gamla radion kom till användning också!

Hästen stortrivs där hemma, imorse var han så där superglad igen. Eftersom hagen är lite mindre än den brukar vara sommartid så är den i form av en hästsko. Bara för att han ska röra sig ännu mer än han gör så brukar jag gå till helt andra änden när jag fodrar. Undrar om han tycker jag är jobbig... ;-)
I alla fall så imorse kom han runt granen i full rulle igen och passade på att göra några glädjeskutt också. Han ser inte ett DUGG halt ut :-D
Undrar om man vågar rida det där vilddjuret efter hans lilla vintervila... ;-)
Det är ju tur att han brukar behärska sig när jag sitter på ryggen!!
Men jag njuter så länge av att ha honom hemma, kunna hälsa på honom morgon och kväll och se att han trivs och mår bra!
Sen får han lunch och morötter/äpplen av "husse" också, riktigt bortskämd blir han ;-)

Inga kommentarer: