8 november 2008

Åhhhh SUCK

Nu har det varit kurs igen.
Vad är det MED folk??
Lånar box och mockar inte efter sig. Man blir ju lite nyfiken att se hur de har det hemma. Spolar inte i toaletten, diskar ingen disk, slänger snorpapper på golvet, använder samma kastrull som dagen innan utan att diska... eller??
Jag HATAR verkligen när man mockat och kommer tillbaka dagen efter och det är skitigt.
K är visserligen duktig men inte ens han kan skita så kraftfullt att det landar 2,5 mil bort *MORR*
Måste vara folk som har helinackordering som går kurs. De kan väl inte mocka.
Kanske läge att de får gå en mockningskurs istället för att rida nästa gång de kommer?
Det är ju liksom ingen engångsföreteelse och nu är jag less less LESS!
Jag mockar INTE för att det är det roligaste jag vet.
Mockning är INTE vad jag vill göra en lördagkväll!
Kan man inte mocka får man väl binda sin häst på dyngstacken då...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Va? Mockning som är sååååååå kul - NOT!!!
Det har inte direkt varit din och min helg va? Speciellt inte din!:-(

Anonym sa...

Å inte din heller...
Nä, nu kan det ju bara bli bättre iaf! ;-)

Anonym sa...

Ja, man brukar ju säga "efter regn kommer solsken"...varken tror på det där eller tycker om när någon säger så....Men ändå;-)
Snart måndag:-(........Måtte du ha tråkigt på jobbet så jag kan terrorisera med lite sms på väg ner. Kjam

G. sa...

Hahaha, så säger de aldrig på SMHI!:
"Och lågtrycket håller i sig och det blir fortsatt blåsigt och regnigt" *fniss*

Jaa, snart måndag. Fast jag trodde det var söndag igår så jag fick en bonussöndag ;-)