28 november 2008

Man vet...

...att man är tidig på jobbet när städerskan tittar storögt och undrar vad man gör där tidigt. Å dessutom andra dagen i rad ;-)
Är liiite småsegt nu faktiskt och vore det inte för att jag hela tiden har någonting att göra (labbar och mäter OD varje 30 min och racklar plattor däremellan) så skulle jag ramla ihop i en liten hög och somna!

Imorgon blir det definitivt sovmorgon. Jag ska sova minst till klockan 7 ;-)
Måste ju ut och morgonfodra och sen ut på en förmiddagstur.

Undrar om man kanske kan hinna med att ta fram lite adventsljusstakar/adventsstjärnor till kvällen. Vill inte vänta till på söndag. Nu när det är kolsvart behövs allt lyse som finns!!
Glöggförrådet och pepparkaksförrådet är påfyllt i alla fall! :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Då hörs vi klockan 7, när jag också fodrar;-) ljuvliga härliga sovmornar;-).....men.....vi kan ialla fall fodra i morgonrock och gummistövlar. Vackert så!

Anonym sa...

Hmmm, har du sett mig någon morgon eller?! Precis så ser jag ju ut!! Gummistövlar och morgonrock :-D