21 november 2008

Hemlängtan...

...är bara förnamnet!
ÄNTLIGEN helg!!
Ikväll är det lugna gatan, ska bara kvällsfodra, laga middag och göra 3 tårtor. Rena semestern ;-)
Fast kvällsfodra är lite överdrivet...handlar om att knalla ut hemma med en ikeakasse med lite hö i till en häst. Gills knappt ;-) Fast - det blir säkert en vattenhink också!

Det ska bli SÅ skönt att få helg. Har nästan glömt hur det ser ut hemma ;-)

Har gjort mer plattor och mer medium idag. Laddar för att börja labba mer "ordentligt" nästa vecka. Blir ju mest småsaker så här i början. Måste ta och fixa en radioapparat till labbet till nästa vecka. Sitter helt själv inne vid min labbänk. Lugnt och skönt - javisst. Men lite radio kan ju vara trevligt!

Nä, dags att pysa hem.
By the way - idag har jag fått en dator. En NY dator!!! En PC :-D
Tänk att de tänkte försöka få mig att börja använda en gammal uttjänt Mac. Hahaha, den gubben gick inte för sist jag började använda en gammal Mac så blev jag fast med den i...6 år!
Den här datorn är SNABB och FUNGERAR!!! Tjohooo

Ha en trevlig helg! Det ska jag ha :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Trots fodring och tårtbak, så får du ju vara HEMMA i alla fall!!!
Ha nu en så skönt helg du bara kan!
*kram*