18 maj 2015

Partyprisse och komatrötthet

Vi har helt klart en liten partyprisse i familjen. Vi var på kalas i lördags och var inte hemma och la Emil förrän halv elva. Han var vaken hela tiden och påstod att han inte ens var trött?! Kanske beroende på allt socker han hunnit trycka i sig under kvällen? Godisskålarna var riktiga magneter och vi fick stoppa honom många gånger!


Igår var det regnigt och grått precis hela dagen. Jag var komatrött och sov till och med i soffan en stund. Vaknade inte riktigt till efter det utan var trött hela dagen/kvällen. Rida kändes inte aktuellt. Så nu med tre och en halv dag ledigt så hann jag rida NOLL gånger på dagtid :-/ På torsdagen blev det en ridtur 21:30 på kvällen och fredagen blev det också kvällsridning. Längtar efter lediga dagar!!!!!
Kolan fick ett regntäcke utanpå sitt eksemtäcke igår, men på kvällen hade det börjat bli blött igenom i alla fall. Det kom m y c k e t regn!!
De fick sova inne i natt och gå ut på morgonen.




lisselögon - glasögon
homon - honom
Var ju flera saker jag skulle skriva upp här, men de har jag glömt :-/
Nåja, får väl uppdatera senare om jag kommer på dem!

Inga kommentarer: