9 mars 2015

Vår, måndag, jobb

Det är vårväder ute. Blåsigt som sjutton, men vårvärme :-)
Hästarna längtar till sommarhagen, jag blev sugen på att fixa jordgubbslandet och på att plantera potatis och vårblommor. Det är för tidigt - jag VET det. Men med plusgraderna så kommer vårkänslorna...
Emil fick till sin stora lycka åka fyrhjuling i helgen. Vi var bort och kollade på vår springkälla och bäcken i hagen. Jag hann rida båda hästarna och vi hann med både städning och filmtittande i soffan.
Sov 2 timmar mitt på dagen på lördagen. Tydligen hjälpte det lite för igår och idag har det inte runnit lika mycket i näsan.


Hann jobba jätteeffektivt hemma i fredags. Jobbar på här på jobbet också och kanske eventuellt har jag hunnit 1/4 till mötet imorgon. Men jag kan inte annat än jobba på med det, jag kan ju inte trolla. Hoppas kunna få mer tid på mig.


Idag är det ÄNTLIGEN jag som ska hämta Emil på dagis! Det har inte hänt på flera månader nu!! Kul :-)

Inga kommentarer: