20 mars 2015

Frustrerande

Jag gick från labbet till datorn för att kolla upp en sak. Nu sitter jag här och försöker komma på vad det var... *suck* (det var ju bara 10 meter och 8 sekunder sen...)
Jag måste skriva ner ALLT som jag måste komma ihåg numera. Inte ens tre saker på ICA kan jag memorera. Sen andra saker minns jag ju som en elefant. Saker folk sagt, om mig, skämt om alzheimers mm. Vore himla bra om man kunde få komma ihåg lite vardagliga saker också!


Fast än så länge har i alla fall både Emil och hästarna fått frukost varenda dag! ;-) Vissa saker glömmer man inte som tur är *puh*.


Brellir är bra i ögat nu. Jobbade hemifrån igår och hann med en dryg timmes kondisrunda med Brellir i dagsljus. Väldigt trevligt, även fast jag fick fortsätta jobba  vid datorn efter det sen. Kolan fick springa lite i paddocken i kvällsmörkret, men nu är det ju snart helg så ska han också få se lite natur!!


Nä, nu ska jag tillbaka till labbänken och se om jag kan klura ut vad det var jag skulle kolla upp för här verkar det inte ploppa upp någonting i huvudet. :-/

Inga kommentarer: