30 juni 2014

Sista arbetsveckan

Nedräkningen har börjat. 4,5 dag kvar.
Sen är det semester!!!
Sambon ångrar lite att han inte ville ha föräldraledigt innan semestern. Mig gör det inget. Jag är hemskt gärna hemma! ;-)


Gick sådär att lämna på dagis imorse. Han var mammigare än någonsin. Lämnade på en annan förskoleavdelning imorse, men favoritfröken var där. Lyckades smita därifrån efter ca 15 min.
Emil blev jätteledsen :-/
TUR att det bara är en vecka kvar!
Hoppas att han hittar en bra lekkompis på nya stället sen så att det går lika lätt att lämna honom som det gjort när Vincent varit på dagis.


I lördags var vi iväg hem till mamma och firade henne på födelsedagen. Vi skulle ha varit iväg på en utflykt, men fick skjuta på det på grund av dåligt väder. Igår var sambon borta och jag renoverade fönster medan Emil sov. Sen klippte vi lite gräs när han vaknade. Han rida lite lite innan det kom ett rejält regnväder. Var är sommaren???


Idag ska det handlas och uträttas ärenden. Eftersom sambon slutat tidigt och hämtat Emil redan så har jag ingen tid att passa.
Trött idag igen, men det kan ju bero på att det är så svårt att komma i säng när det är ljust ute hela kvällarna. Har att göra på jobbet så dagarna går rätt fort. Alldeles alldeles snart är det semester :-D

Inga kommentarer: