24 juni 2014

Jahapp då kör vi igen då

Förkylning. Igen. Less. Ytterligare kommentarer överflödiga.


Idag verkar sommaren försöka ta sig tillbaka igen. Hela 17 grader ute!
Igår var det skitkallt hela dagen. Kom hem till ett utkylt hem så bara att dra igång pannan (i slutet av juni!!) och värma upp huset lite. Somnade tidigt och tillbringade natten i soffan. Snuvigt värre... men jag tänker INTE vara hemma och sjuk!
Snabbkoll av hästarna och deras vatten var allt jag gjorde igår. Känns inte som att jag kommer vara så mycket duktigare ikväll...


Lyckades fixa en sak på jobbdatorn helt på egen hand idag! IT-support ringed upp och skulle förklara hur jag skulle göra och då hade jag redan fixat det. *yey*
I övrigt går det segt. Men jag gör det som är inplanerat i alla fall. Alltid något!


Emil var lika svårlämnad imorse som igår. Ingen Vincent på dagis = mamma ska kramas 18 gånger och helst inte släppas alls. Till slut lyckades förskolepedagogen (ja, dagisfröken alltså) locka med en bok som de kunde läsa hon och Emil. Då först släppte han mig och vinkade hejdå och följde med fröken. Det är 2 lååånga veckor utan Vincent nu!! Men har i alla fall fått tag på föräldrarna så vi ska ses senare i sommar. Kul!



Inga kommentarer: