5 mars 2014

Sjuk på riktigt då...

Jahapp, behövde ju läkarintyg för idag. Tänkte släpa mig till jobbet torsdag och fredag.
Men på vårdcentralen ville de ha blodvärden och crp. Hon tyckte jag såg BLEK ut. Hrmpf...
Men ok då... fast vem ser inte blek ut efter en hel vinter?!

När läkaren fått provsvaren ville han lyssna på hjärta och lungor och vips var jag sjukskriven 2 veckor. Jag som tänkte att idag kanske vore bra i alla fall...
Så nu ska jag väl försöka bli lite piggare tills om 2 veckor är tanken. Hoppas det för jag saknar faktiskt jobbet lite!

Hoppas att jag snart har tillräckligt med ork för att ta mig ut på hästryggen. Känns som att förkylningen är på bättringsvägen. Inte orken, men det hängde ju inte ihop med förkylningen så det är ju inte så konstigt.

Emil är i alla fall mycket piggare så imorgon blir det förskola för honom! Hoppas HOPPAS att han kan få vara pigg några dagar i sträck nu!! Det är ju jobbigt att inte få sova hela nätter :-)

Inga kommentarer: