13 mars 2014

Envis magsjuka det här :-/

Bättre men inte bra.
Fick i alla fall i mig lite mat igår som jag fick behålla. Pizza... jag vet, det låter jättekonstigt! Men det är det min mage tål bäst efter magsjuka. Märkligt, men sant.
Fortfarande inte bra imorse, men skönt att få ha ätit en måltid igår i alla fall. Smörgåsrån mättar ju inte särskilt länge.

Idag står skoning på schemat. Ska försöka hinna få lite sol på näsan också. Sitta en stund på altanen.
Är i valet och kvalet om jag ska våga mig på att rida en sväng här hemma under dagen. Vågar inte rida iväg hemifrån ifall det blir akut att springa på toa... Synd, för det är toppenväder idag igen!
Som jag har längtat efter sådana här soliga dagar!! Vill bara ha fler och fler. Man blir ju lite piggare och gladare när det är sol jämfört med gråmulet och regn hela tiden.

Längtar efter att få hämta hem lilltrollet också. Få leka lite hemma i trädgården innan det är dags för hästarna att få nya skor. Nu är han på dagis och leker. De skulle hålla på med babblarnas hus på eftermiddagen. Emil ÄLSKAR babblarna så det uppskattar han säkert! Hoppas att han hinner med det innan jag hämtar honom.

Borde röja ur gamla datorrummet helt, men det tar emot att göra inomhussaker när det är så fint väder. Behöver ju sola näsan också... :o)

Inga kommentarer: