20 april 2012

Om att vara duktig...

Jag kom hem och insåg att bilen (sambon bil...) blivit mkt lerig på hemvägen trots att jag körde sakta på gruvägen. Tänkte att sambon börjar väl gråta om han ser bilen i det skicket så jag skyndade mig in och bytte om. Sen ägnade jag TIO minuter åt att spola av bilen i snöblandat regnruskväder. Gissa vad som är det första sambon gör när han kommer hem. Han börjar spola av bilen! Som jag redan spolat...! Hrmmm. Hästarna fick 2 luncher idag. En i vanlig ordning mitt på dagen och en när jag kom hem. Tog ut lite komptid och åkte hem 1,5 timme tidigare för att slippa åka samtidigt som alla andra med sommardäck. Hemma somnade jag i soffan och sov 45 min tills klockan ringde. Stängde av den och vaknade ytterligare 45 min senare! Så om någon undrar hur man bäst utnyttjar 1,5 timme extra fritid så... ;-) Men det var väldigt skönt!! Nu är klockan över nio och jag har inte somnat i soffan än! FAST DET ÄR FREDAG!! :-D

Inga kommentarer: