19 april 2012

Konstigt datum

När man börjar skriva dagens datum med bokstaven A istället för 19 tror jag att det är dags för en liten paus... ;-)
Sitter hela tiden och tänker på/planerar annat samtidigt som jag jobbar med en sak. Måste ju planera och prioritera vad jag måste hinna med av allt det andra. De funderar på att anställa en till med samma arbetsuppgifter som jag. Låter ju inte helt fel. Jag har att göra så det räcker för fler än en till. Men att vara två skulle underlätta massor! Förutsatt att det är "rätt" person. Annars vill jag ju göra allt själv i alla fall ;-) Hehe, kontrollfreak?! Vem? Jag???

Lyxlunch på stan med mamma idag. Resultat: fortfarande sömnig. Men det var så gott att det är det värt :-) Imorgon blir det nog fil. Inte lika lyxigt...
Nä, nu måste jag hälla i mig lite vatten och fortsätta jobba så att jag hinner åka hem i eftermiddag!

Inga kommentarer: