23 april 2012

Förtydligande

Som sambon så riktigt påpekade kräver bloggrubriken kanske ett litet förtydligande:
"Bloggen om mig, de svarta islänningarna och den pratglada silverfärgade hårbollen"
Det är alltså mina svarta hästar och den silverfärgade katten den handlar om förutom mig.
Han trodde att ni kunde tolka "den pratglada silverfärgade hårbollen" som honom... ;-)
Vilket det alltså inte är. I det här fallet. Pratglad är han ju. Silverfärgad...tja, jo och hår...det har han ju också.
Men nu vet ni ju att det är katten jag syftar på!
Back to work och letande efter rätt andningsskydd.

2 kommentarer:

C sa...

Smakade valrossen gott?!? Nu behöver du alltså inte äta på ett par veckor!!;-)
Stackars A som trodde han var en silverfärgad hårboll, hihihi!!!
Kraaaaam!!

G. sa...

Nja, var ju filmjölk. Hade funkat fint om det inte var så att jag bläddrade i en tidning med recept (och bilder!) på olika smörgåstårtor samtidigt som jag åt. Gissa om det vattnades i munnen... :-)