10 februari 2012

Sommar, sommar och sol...

nä, vinter kanske det ska vara... men det är SOL! Blå himmel, sol och just nu 11 minus.
Härlig vinterdag och jag...är inte just ett dugg avundsjuk på min lediga sambo. ;-)
Fast skönt att han får ha fint väder när han har jobbfri dag!

Här på jobbet är listan för idag lång och jag har väl lyckats bocka av en tredjedel av den hittills. Måste nog öka tempot lite för jag vill ju INTE jobba över en fredag!!
Längtar hem!
Blev ingen ridning igår för när jag kom hem var det så kallt att näsborrarna klibbade ihop. Då är det för kallt att rida!! Just nu är det perfekt ridväder, men vi får väl se ikväll hur kallt det är. Har ingen större förhoppning, utan får hålla mig till imorgon och hoppas på att det är lika fint väder mitt på dagen då!

Inga kommentarer: