14 februari 2012

Huvudvärk som hette duga

Trodde inte att jag skulle ta mig hem igår. Hade ett huvud som hotade att explodera. Kom väldigt plötsligt strax innan hemfärd från jobbet. Hemma orkade jag inget annat än att däcka i soffan. Orkade inte ens starta vedpannan! Sen kom sambon hem och på 10 min var jag nästan bra igen. Allt satt tydligen i axlarna :-S
Jag måste skärpa mig och börja gå till någon massör lite regelbundet. Har ju insett att det ingår i friskvården på jobbet så för 1500:- får man välja på massage, rökavvänjning, viktreducering, träningskort eller friskvårdstimme. Jag är rätt säker på att massagen passar mig bäst :-)
Gäller bara att få tummen ur och boka en tid!
Att man kan bli så dålig av ont i axlarna! Hade inte ens haft ont i axlarna på dagen så jag tänkte inte ens att det kunde vara det som var orsaken.

Det blev inte ens något försök med att få in filmen på katten här igår. Får bli en annan dag!

Inga kommentarer: