1 april 2010

Jahapp

Så blev man blöt idag då. Inte helt oväntat kanske...
Hästen skulle skos så jag ville hinna rida innan. Det var nästan uppehåll. Hann inte mer än börja rida så kom regnet.
Häst blöt. Matte blöt. Vi gav upp. Inte roligt att rida i regn.
Nu är han nyskodd och matten ska ägna sig åt inomhusprojekt resten av dagen!


K's nyströade box - visst ser det mysigt ut?!
Enda påskpyntet hos oss är lite påskliljor i kök och i vardagsrum...
Igår var det hårklippning på schemat så nu är jag uppdaterad på skvallerfronten ;-)
Fast...jag tycker det står samma saker i de där tidningarna varenda gång man bläddrar i dem!
Kan inte förstå hur man kan köpa dem regelbundet!? Men någon måste ju göra det eftersom det finns så många olika skvallerblaskor. Inte bara någon, utan många måste köpa dem!

1 kommentar:

C sa...

Såg jättemysigt ut i boxen. Nästan så jag skulle kunna dela sängplats med K:-)

JAG är ialla fall en utav dem som "IBLAND" köper skvallerblaskor. Men antingen är det inte sant det som står, eller också har skvallret blivit inaktuellt till veckan efter.

Skönt att ha en nyskodd pålle. 2 veckor kvar sen är mina som nya också.
Glad Påsk!

Ps, glöm inte bort att påskliljor är giftiga för små missar...