21 april 2010

Noterat?

Den med elefantminne och en skarp blick har förmodligen noterat att en punkt på min önskelista har försvunnit... Ni andra får vara nyfikna ett tag innan jag avslöjar någonting! :-)

Hann med en ridtur innan det snöblandade regnet dök upp. K verkar ha blivit mindre vildhäst nu igen för nu fick jag ju fånga honom redan 9:30.
Har släppt ut Pucko en stund nu. Antar att han vill in så snart det börjar regna ordentligt... :-)
Men han måste ju få se att det inte bara är vackert väder ute. Hittills har jag bara släppt ut honom i trevligt väder, men idag får han lära sig att det kan regna och blåsa ute. Han har ju alltid "kattkojan" (vedboden) att komma undan väder och vind!

6 kommentarer:

C sa...

Jag VET med bestämdhet att det stått GÅRD på din önskelista!!!!!!!!!!!


:-)

G. sa...

Nä, det har inte stått men det hör ju absolut dit! Kanske måste lägga till det då :-)

C sa...

Åh, grattis grattis..Du har fått jobb!!!!

????????

G. sa...

:-) Du är inte så dum du ;-)
Kanske stämmer det, kanske inte :-P

C sa...

Dum??? Jag har ju elefantminne och en skarp blick:-)))))

G. sa...

:-)