14 april 2010

Dagen

Dagen har till stor del tillbringats i stora staden. Jobbintervju och sedan en gratislunch!
Mamma fyller 60 om ett tag och hade blivit inbjuden att äta gratis lunch för 2 personer och hon frågade mig :-) Gooooott. Buffé var det! Viltfärsbiffar med potatispure och timjansås. Vegetarisk paj. Sparrissoppan hann jag inte smaka innan jag blev proppmätt. Salladsbuffé med en massa gott som kronärtskockor, marinerad svamp och MASSOR annat hade de också.
Hem, läsa post och sen iväg till stallet för en underbar ridtur i skogen! Tror att K verkligen uppskattade dagens ridtur :-)
Först försökte jag leta en ny ridväg. Tror inte det var någon bra ridväg... Hur vet jag det? När jag stannade till och spanade åt vilket håll man skulle kunna gå, så vände K och började gå tillbaka igen :-) Han är klok min häst! Hade det inte varit för honom så hade jag varit vilse i skogen mååånga gånger!
Man kan ana lite sommarpäls!! :-)

Tussilago i dikena! Till höger: dagens efterrätt! Mums (inte lika goda som våra egna, men det dröjer ju lite innan de är klara...)

Inga kommentarer: