27 april 2010

Händer inte mkt

Här blir inte mycket gjort idag.
Ont i halsen och rinnsnuva. Aktiviteterna idag har begränsats till att mocka åt K och att klicka hem en massa kläder på nätet... Vad ska man annars göra när man inte har någonting att göra?!??
Nu har jag ju sagt att jag ville hinna vara lite uttråkad någon dag innan jag börjar på nya jobbet. Men jag menade inte sjuk och uttråkad!! Bara att jag skulle vara lite lagom sysslolös...
Bäst att jag förflyttar mig bort från datorn nu så att det inte blir ännu dyrare ;-)
Får väl gå och titta om det finns någonting att slötitta på på tv. Inte van att titta på tv mitt på dagen så här så jag har ingen aning vad det kan finnas att se.

2 kommentarer:

C sa...

När börjar du jobba????!!

Gött med lite klickshopping!! Hoppas du kryar på dig snabbt!

Kramisar

G. sa...

Ja du...den som det visste?! Maj någon gång :-)