28 november 2009

Regnfri lördag?!

En dag utan regn? Kanske. Hittills är det regnfritt i alla fall :-)

Det var nog tur att det inte blev någon fest för min del igår. Somnade före halv nio och sov 11 timmar i natt. Det var nog välbehövligt!

Idag blir det en tur in till stan, lite småshopping på ICA men i övrigt en lugn dag.
Hästen får vila nästa vecka också. Han verkar må bra av lite vila, han rör sig ju en hel del i hagen så inga tjocka framben trots att han inte blir riden. Blodcirkulationen verkar ok trots vila :-)

Igår kväll hämtade jag in honom för att se att han var hel och mådde bra. Precis vid ingången till hagen är det rätt blött och lerigt. Där sög mina stövlar fast - precis när jag börjat ta ett steg framåt. Jobbigt! Tur att det fanns en hästrygg (K) alldeles framför, annars hade jag stupat på näsan i geggan :-)

Inga kommentarer: