2 augusti 2016

Andra dagen på jobbet

Nackspärr och så himla trött! Blödde nyss näsblod. Ännu ett tecken på att jag sovit för lite...
Känns som evigheter till nästa semester. Det är ju bara några veckor så har vi lite lite till semester (tack och lov!).
Förstår inte hur jag ska överleva hösten sen...
Får överleva en dag i taget. Igår kraschade jag direkt på soffan när jag kom hem.
Låg och halvsov en stund innan det var dags att rycka upp sig och laga mat till familjen.


Skulle ju rida gammelhästen igår, men eftersom nackspärren slog till blev det ingenting av med det.
Tittade till dem, släppte ut dem och gick in och fick lite nack- och axelmassage istället.


Idag vankas det lyxlunch på stan med mamma.
Ska gräva lite i ett annat hörn av arbetsberget idag. Borde sätta mig och börja med riskbedömningar, men orkar knappt bokstavera mitt eget namn ens så det kanske får vänta till imorgon. Finns annat att göra där hjärnan inte behöver vara med :-)



Inga kommentarer: