17 mars 2016

Sista vårdagen för den här gången

Idag är det blå himmel och ska vara runt 10 grader, sen ska det bli kallare till helgen igen.
Igår jobbade jag hemifrån.
Det var så himla fint väder att jag tog en fikapaus på förmiddagen. Satt på altanen med mysbyxor och bara en tröja. Jätteskönt var det! Skulle sitta fem minuter men det blev femton. Jag kunde bara inte slita mig :-)


Arbetade sen flitigt till på eftermiddagen då jag tog en liten paus och fixade till plasten på stora jordgubbslandet, rensade drivbänken med jordgubbsplantor och tog bort lite ogräs i landet. Så himla skönt med lite RIKTIGT vårväder.
Jag fick åka med när sambon provkörde en gammal bil också. Väldigt kort liten sväng. Man skulle inte sätta sig samtidigt i bilen upptäckte vi för då krockar man på mitten... ;-)

Inga kommentarer: