12 augusti 2011

Idag är ingen vanlig dag :-)

Jahapp. Då var man 35 idag då. 35?! Jag som bara är 23?!?? Får inte ihop det här med siffrorna... hade inte jag en stark 4 i matte på gymnasiet *tänker efter*. Tror det. Hur kan det komma sig att jag har svårt att räkna till 35 då??
Eftersom jag ändå kommer glömma bort hur gammal jag är så är jag 23. Punkt. End of story.

Igår... Brellir har ALDRIG gått så bra som igår. Ikväll ska jag hem och rida honom igen!!
Var ju meningen att vi skulle ut och äta ikväll, men vi spar det till imorgon istället. Lite belöning när vi arbetat klart för dagen imorgon. Sen så hinner jag ju rida en sväng ikväll också :-D
Kanske inte båda, men jag MÅSTE prova om Brellir går lika bra idag. Kolan får vilodag idag.

Jag fyller ju år på sommaren. Inte hösten. Sommar! Fyllde alltid år på sommarlovet och har man sommarlov måste det väl ändå vara sommar?! Men folk runt omkring hävdar att hösten redan är här. Dessvärre anar jag detsamma på hästarna. Eller gammelhästen framförallt. Han sätter vinterpäls (!!) för fullt och sommarpälsen rasar av i samma tempo. Igår när jag red honom började också "vinterhästen" kika fram. Turbomotorn är igång. Han var SÅÅ pigg och framåt :-)
Tänk vad lite svalare luft kan göra...

Inga kommentarer: