15 augusti 2011

Födelsedagen i lite bilder.


Hann med en liten kvällstur på Brellir :-) Här skrittar vi av på hemvägen.



Finaste blombuketten kom hem samtidigt med sambon :-)


Helgen har bjudit på jobb jobb och inget annat än jobb. Har ont överallt idag. I höfter, knän, under fötterna. Men sambons extrajobb är avklarat och hela hästhagen är inhägnad nu!

DEN ÄR KLAR!!! Så nu kan vi meddela alla våra vänner att de törs komma igen ;-) Har väl ALDRIG haft så lite besök som denna sommaren... undrar vad det kan bero på :-P


Hästarna avmaskades igår kväll och enligt veterinären som skrev ut maskmedlet skulle jag vänta 3 dygn innan jag släppte ut dem så på ONSDAG är det betespremiär i nya stora finfina sommarhagen! Blir inga långa stunder i hagen till att börja med för då äter de nog ihjäl sig... men en liten stund varje dag har jag tänkt att de får gå där i början.

Kanske måste hoppa över ridning denna vecka för när jag ser listan på allt jag måste göra i veckan inser jag att jag har alldeles för lite tid! Men å andra sidan hinner de ju beta några timmar varje kväll istället då :-)

Får se om jag lyckas hinna med lite ridturer ändå. Ser det som en bonus i så fall!

Är trött och känner mig småhängig. Håll tummarna att det inte är någon förkylning på gång!

Inga kommentarer: