22 november 2016

Länge sen igen

Vad har hänt sen sist?
Vi var hundvakt åt Tarzan.
Emil och jag var på födelsedagslunch för mormor. Filé Oscar på restaurang och han fick välja dricka helt själv och det blev ett stort glas fanta. Med stora isbitar och ett sugrör.
Sen har det varit en massa jobb.
Läkarbesök.
Vab 2 dagar.
Sov mig igenom helgen som var.
Svärfar fyllde år i söndags.
Hann med att göra julköttbullar och rida en snabbis på Brellir i söndags.


En salig röra helt enkelt.
Jo, jag har ju förhandlat till mig bättre lön också. High-five till mig! Fattar inte varför jag inte gjort så här tidigare!? Fick 3 gånger mer än chefen tänkt sig. Hahaha! Tur man är en nyckelkompetens ;-)


De flesta julklapparna är ordnade. Vi har börjat julpynta lite smått. Julgardiner i köket, hyacinter och julgrupp, adventsljusstake i köket och adventsstjärna i sadelkammaren. Ska snart ställa fram alla ljusstakar och hänga upp alla stjärnor. Har hunnit med att dricka glögg och äta pepparkakor två gånger redan. Kan knappt fatta att det redan är första advent i helgen!





Inga kommentarer: